martes, 23 de mayo de 2017

APRENDRE ÉS DIVERTIT

Aquests dos dies que hem anat amn barca, com que havíem d'anar per torns, hem aprofitat per fer ús dels Ipads de l'escola. Hem après coses que no sabíem, hem recordat contiguts apresos i hem fet càlcul amb decimals. Hem jugats per equips i ha estat ben divertit, un dematí diferent! VOS HA AGRADAT?
* Sí t'ha agradat i vols que el teu tutor preparin un altra sessió dins l'aula com aquesta, deixa el teu comentari.


NAVEGAM AMB LA BALEAR

Avui el tercer grup de cinquè ha disfrutat d'un dematí diferent i d'un temps INMILLORABLE a la MAR!
QUÈ TAL L'EXPERIÈNCIA?


viernes, 19 de mayo de 2017

BALL DE FI DE CURS 5B

Els nins de 5èB per el ball de fi de curs dan de dur:

Nins:-Calçons llargs d'estiu clarets
         -Camisa màniga curta
         -Retranques(la comprarem nosaltres)
         -Sabates nautiques

Nines:-Falda ampla estampada
          -Camiseta de tiranys (la comprarem nosaltres)
          -Sabates esportives
        
Els nins i les nines han de dur 3 euros als tutors per comprar ses camisetes i ses retranques. Han de dir també la talla de sa camiseta.

BALL FI DE CURS 5A

Els nins de 5èA per el ball de fi de curs dan de dur:

Nins:-Calçons de xandall
         -Camiseta gris llisa (la comprarem nosaltres)
         -Sabates esportives

Nines:-Calçons de xandall
          -Camiseta blanca (la comprarem nosaltres)
          -Sabates esportives
         
Els nins i les nines han de dur 3 euros als tutors per comprar ses camisetes i han de dir la talla de sa camiseta.

RECORDAU!!

 Recordam que el proper dilluns celebram la festa de Santa Rita, santa de la nostra esglèsia molt estimada i que aixeca una gran devoció. Per aquest motiu, farem la tradicional ofrena de flors amb les flors que dugueu.



També recordam que dimarts 23 de maig el tercer grup anirà de sortida amb "NAVEGAM AMB LA BALEAR". És molt important dur crema posada, jaqueta i una gorra, ja que farà bon temps!




jueves, 18 de mayo de 2017

LLEGIM UN CONTE

Avui hem anat a la classe dels nins de quatre anys a contar-lis un conte, tots han quedat encantats! 
Deixa el teu comentari amb la teva experiència!