lunes, 12 de junio de 2017

COMPROMÍS AMB EL MEDI AMBIENT

Com ja sabeu, A l'assignatura de naturals, hem vist com les persones afectam negativament el nostres ecosistemes. Però també hem vist que podem viure en equilibri si ens ho proposam. Per això és necessari que cadascú aporti el seu granet d'arena. A continuació us proposam el següent repte:

Tria una acció que no feies fins ara  que ajudi a la conservació del medi ambient. A continuació, publica un comentari explicant quin és el granet d'arena que aportaràs a partir d'ara. També podeu enviar un email al respectiu tutor fent dita acció.

Na Cristina ara tanca l'aixeta mentre es raspalla les dents. I tu ho fas?

19 comentarios:

  1. Hola som na Cristina,jo per respectar el medi ambient, quan me rent les dents tanc l'aixeta per nomalgastar aigua.
    I també quan he d'estudiar emplei els folis per les dues cares.
    Gracies per llegir el meu misatge♻️

    ResponderEliminar
  2. Molt bé Cristina!El meu nou compromís és reduir el nombre d'envasos. Per això ara compro coses menys coses envasades i tot lo que pugui o compro a pes. Com per exemple tota la fruita, verdura, fruits secs...

    ResponderEliminar
  3. Hola som na Cristina
    Nando ja te he enviat la foto per correu!

    ResponderEliminar
  4. El meu propòsit és reduir el consum de llum a casa, encara que intent no fer un ús excessiu, intentaré no emplear-ho si es veu mínimament amb la llum natural.
    També vull reduir l'us dels envasos com en Nando, compraré la fruita i la verdura a la botiga en comptes de als grans supermercats, i així, apart de donar suport als petits comerços ( on els productes són de qualitat), duré la meva senalla i no emplearé plàstic.

    ResponderEliminar
  5. Hola, soc en Miquel. El meu compromis és emprar menys aigua quan em dutxi. A vegades em despist i em deix l'aixeta oberta massa temps.

    ResponderEliminar
  6. hola,soc en Carlos Fabiani.com va dir n'ha Cristina el dimecres aquesta setmana intentaré possar un poal quan l'aigua se esta encalantint.

    ResponderEliminar
  7. Hola, soy Adriana. Mi compromiso para este verano será que cada día que me bañe en el mar y vea plásticos recogeré uno y lo llevaré a una papelera, así si todos lo hiciéramos los peces no moririan ��

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Adriana me gusta mucho esta idea! Yo siempre que voy a la playa recojo los plásticos por la misma razón!

      Eliminar
  8. hola soy barbara y me comprometo a reciclar en mi casa y recoger la basura que encuentre en la playa
    y la tirare

    ResponderEliminar
  9. Hola ,soc na Gery.Jo em compromís a tirar els plàstics i papers que hi ha per les carreteres i també a seperar el fens

    ResponderEliminar
  10. Hola soc na Cristina, mirant les prostes dels meus companys se me ha ocorrit una altre cosa que si tots fessim podriem estalviar molta d'aigua, el meu compromis tembe és que moltes vegades, quan la meva mare escura o sigui qui sigui deixa l'aixeta oberta mentre escura, i si posas el tap i aplenas el fregadero d'aigua podria anar rentant amb l'aigua del fregadero♻️♻️💧

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Així m'agrada Cris, m'ha agradat molt veure la teva fotografia,sempre tan col.laboradora!

      Eliminar
  11. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  12. Gracies a tu per animar-me Amalia! Amb els teus anims m'animes a participar.😘

    ResponderEliminar
  13. Hola soc en Carlos Fabiani en aqust estiu en les excursions intentaré llevar tot els residus que puguin fer l'efecte lupa per evitar els incendis.

    ResponderEliminar
  14. Hola soc na Mar,i el meu proposit es empra les dues cares dels fulls per fe esquemes ,i aixi ajudar a la natura.

    ResponderEliminar
  15. Hola soc en Pau,jo abans els estius sempre possaba l'aire acondicionat ara no,a menys que fasi una calorada.Aixi no contamin l'aire. Al tres maneras que podemos ver pero no contaminar es❎🔥,🚲❌🏭,❌🚗,✔🚗elctrics🌍✌😉

    ResponderEliminar
  16. Hola, Soc na Sofía a Ca meva per tirar es fems tenc tres cups ,un per tot , un altre pels envassos i es darrer per les botelles de cristall...

    ResponderEliminar