lunes, 5 de junio de 2017

REUTILITZA

De cada vegada més hem de ser conscients que hem de cuidar el nostre voltant, i ho hem de fer amb la PRÀCTICA.
 Hem de pensar i fer coses que ajudin a frenar aquest problema, que al cap i a la fi, recau sobre nosaltres i els que venguin darrera. És essencial pensar i fer petites coses en el nostre dia a dia: a casa, al carrer, a l'escola... qualsevol ambient és vàlit. Per aquesta raó durant el curs vinent  seguirem empleant els quaderns de RELIGIÓ i D'ANGLÈS que hem empleat enguany. 

NO HI HA EXCUSES PER NO RECICLAR! NO DIGUIS QUE NO TENIU ESPAI!

QUÈ FAS TU PER RECICLAR, REULITZAR O REDUÏR?
Deixa el teu comentari!
Resultado de imagen de reutilitzar

10 comentarios:

  1. Soc Sofía.Jo a ca meva a la roba que se li ha gastat es color li ponc un tinte per tenir la camia com nova però amb un altre color.

    ResponderEliminar
  2. Soc Irene.Jo a ca meva el que faig per reutilitza es que quan hi ha un examen no agaf un foli sinó que agaf un quadern del any passat per repasar. I a casa dels meus padrins el que faig es que quan menjam i no volem més ho gurdam per sa nit. I també que quan tenc que estodiar no em pos a sa habitacio amb la llum de bombetes sinò que em pos a sa terassa 💐😏😌

    ResponderEliminar
  3. Hola soc na Mar . A ca meva quan hi ha sol obrim les finestres i tancam la llum.
    Intentam no tirar menjar ni aigua.

    ResponderEliminar
  4. Hola. Som n'Iker. A ca nostra estam molt concienciats amb el medi ambient i feim moltes coses per tenir-ne cura:
    - Separam sempre els fems, el paper, el vidre, els envasos i l'oli.
    - Reutilitzam els fulls de paper que estan escrits només per una cara.
    - Tancam les aixetes quan ens dutxam o ens rentam les dents.
    - Apagam els llums i la televisió si no els necessitam.

    ResponderEliminar
  5. Hola, sóc Carlos.
    A part de fer moltes de les coses que diuen els meus companys més amunt...
    També quan la roba em queda petita la guardam per el meu germà.
    Els pots de vidre els reutilizam per esmussar tomàquet y confitura casolana.

    ResponderEliminar
  6. Molt bona feina nins i nines! Estic súper contenta de veure que feis el possible per cuidar i respectar el medi ambient! Seguiu així i si poder ajudar als altres que no ho facin, ja sabeu!

    ResponderEliminar
  7. Hola som na Paula
    A ca meva, els diaris que llegeixen els meus pares després els posam a sa cuina per que es meu ca faci les seves necessitats. També quan hem utilitzat les botelles no les tiram sino que les rellenam per un altre dia. Se roba que nos ve petita no la tiram i la donam a ses monjes. I en darrer lloc quan ens ensabonam a sa dutxa no deixam correr l'aigua mentrestant.

    ResponderEliminar
  8. Hola soc na Itziar.
    A ca meva hem començat a reciclar fa poc , ens agrada molt.
    Com fa na Irene empram la meva germana i jo els quaderns de l'any passat i hem començat a comprar paper reciclat.
    Aprofit la roba dels meus cousins i de la meva germana.

    ResponderEliminar
  9. hola soc na ANDREA nosaltres per reciclar estalviam aigua , llum ila roba que no me queda la donam a caritas o si no se la donam als meus cosins

    ResponderEliminar